معرفی مدیریت امور اداری

شرح وظایف مدیریت امور اداری و پشتیبانی:

 

-تعیین خط‌مشی و نظارت بر حسن اجرای فعالیت‌های اداری و پشتیبانی در سطح دانشگاه؛

-اجرای خطمشی دانشگاه در زمینه‌ امور اداری استخدامی و پشتیبانی؛

-تهیه و تنظیم آیین‌نامه‌ها، بخشنامه‌ها و دستورالعمل‌های اداری برای ارائه به مقامات ذی‌ربط، بر اساس ضوابط و مصوبات دانشگاه و ابلاغ آن‌ها به کلیه واحدها پس از تأیید مقام ذی‌ربط؛

-دقت در اجرای مقررات انضباطی و رسیدگی به تخلفات اعضاء و ارجاع مراتب به مراجع ذیربط؛

-برنامه‌ریزی برای تأمین نیروی انسانی مورد نیاز دانشگاه و ارائه طرح‌ها و پیشنهادهای لازم؛  انجام امور مربوط به استخدام نیروی انسانی اعم از هیأت علمی و غیرهیأت علمی؛

-نظارت بر اجرای صحیح مقررات استخدامی و ارائه راهنمایی‌های لازم؛

-ایجاد و نگهداری بانک اطلاعاتی و سوابق خدمت و اداری پرسنل دانشگاه و بایگانی آن؛

-نظارت بر حضور و غیاب و ورود و خروج اعضاء دانشگاه؛

-صدور و ابلاغ کلیه احکام اداری اعضاء هیأت علمی و غیرهیأت علمی؛

-رسیدگی به امور مربوط به بازنشستگی اعضاء و اتخاذ تصمیمات لازم؛

-تهیه طرح‌های مربوط به رفاه عمومی اعضاء دانشگاه و نظارت بر حسن اجرای آن‌ها و فراهم کردن امکانات و تسهیلات رفاهی لازم برای اعضاء؛

-انجام امور مربوط به بیمه اعضاء دانشگاه؛

-انجام سایر امور محوله از سوی مقام مافوق.